Wednesday, June 18, 2008

:: Jadual Yang Padat ::

Salam,

Skang nie aku mcm tak der mood nak update.. Sejak kawan aku yang sorang tue dah membawa diri ke Myanmar.. Time dia kat sini dulu ader la jugak aku update.. Iskk.. Rinduku datang bertandang lagi.. Makcik oiii... cepat la balik sini.. Aku dapat tau ujung bulan nie dia kene pegi China la pulak.. Aduusshhh... Terasa masa itu terlalu lambat berlalu dari hari ke hari... :(

Aku pulak skang nie sibuk ngan keje-keje aku.. Setiap malam Selasa aku ader mini GBOP kat opis CIMB.. Ari Selasa dah tentu aku akan sampai umah paling lambat kul 12:30 tgh mlm..
Setiap hari Khamis pulak aku ader training BNRS.. Nie pon same for sure aku akan sampai umah tgh mlm.. Malam-malam yang lain tue kalau ader appointment ngan prospect kene la penuhi.. Tue kalau hari-hari bekerja la.. Hari Sabtu ngan Ahad pulak biasanyer aku & the gangs (GV Ultra Group- Group agent unit trust) akan ader road show.. Then hari Ahad pon same.. Kalau x der roadshow aku ader kelas kat Johor Port (kelas untuk Logistics & Transport Management).. Kelas nie mmg aku kene pegi sbb azam aku tahun nie nak abiskan study nie then nak graduate tahun nie jugak.. Plan bulan November nie graduation day!.. Mane nak wat assignment.. mane nak wat thesis.. huhuhuuhu... ader sesapa yg bole tolong aku watkan thesis tak :p.. Pening pale den..

[ Walau ape pon yg terjadi aku kene harungi semua nie kerana ini jalan yang aku pilih.. untuk kebaikkan aku jugak kan.. :) ]

P/S untuk Heidi :- Aku rindu banget sama kamu..

Salam... Adiiooss..

No comments: