Tuesday, June 10, 2008

:: Eisya Dah Balik ::

Salam,

Untuk pengetahuan korang semua, Eisya dah kuar spital semalam petang..
Hepi nyer aku.. Sbb dah dapat tengok muke & kiss pp dia yg comel tue..

Si Eisya nie sebelum tido malam mesti nak aku bedungkan dia dulu.. Barula dia tido nyenyak..
Yang cute nyer.. Kain bedung yg aku bedung badan dia masih kemas sampai ke pagi.. Kire x lasak la budak bertuah nie.. Huhuhuhu..

Citer pasal aku pulak..
Ari Ahad nie aku dah setat masuk kelas balik.. Aku mesti settlekan kelas-kelas aku yg tertunggak tue.. Aku mesti grad tahun nie gak.. Tahun nie grad bulan November tapi date tak confirm lagik..

Then 28/06/2008 nie aku amik exam lagi untuk Unit Trust.. Mudah-mudahan lulus ler kali nie.. Fuhh!!... Penuh jadual aku.. Semua nak kene input dalam aple otak nie..

[Wat to do.. Kene terima dgn hati yg terbuka kerana inilah jalan yg aku pilih.. Bukan senang nak senang]

Salam.. Addiioosss!!!

No comments: