Wednesday, June 4, 2008

:: Anak Sedaraku Yg Baru ::

Tembam tak pp saya?? huhuhu

Nie la dia budak bertuah tue .... hehehe

Salam,

Alhamdulillah.. Baby girl nie lahir semalam (03/06/2008@1220hrs) dengan berat 3.1kg.. Akhirnya penantian itu berakhir jua. :) bertambah la anak sedara mak ngah jadik 3 org skang.. huhuhuhu..

Semalam balik keje aku trus menuju ke hospital semata-mata kerana baby girl nie..
Baby nie lom ader name lagik.. nanti dah ader aku mentioned kat korang..
Sempat la jugak dukung baby nie kat hospital semalam.. Semangat betul..Lenguh lengan mak ngah dia nie.. hehehe..

Maybe hari nie adik aku & baby nie dah bole kuar hospital.. so mlm nie riuh ler umah aku ngan
suara si kenit nie.. :p

Oklah.. nanti aku sambung lagi citer pasal budak bertuah nie..

Salam.. Addiiooss..





No comments: