Wednesday, July 15, 2009

:: Menjaga Hati ::

MENJAGA HATI - Yuvie & Yuno



Masih tertinggal

bayangan mu

yang telah membekas

di relung hatiku

hujan tanpa henti

seolah bertanda

cinta tak di sini lagi

kau telah berpaling

REFF:

biarkan aku menjaga perasaan ini

menjaga segenap cinta yang telah kau beri

engkau pergi aku takkan pergi

kau menjauh aku takkan jauh

sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu

yang dulu selalu cerminkan hatimu

aku takkan bisa menghapus dirimu

meskipun kulihat kau kini diseberang sana

REFF:

andai akhirnya kau tak juga kembali

aku tetap sendiri menjaga hati

REFF 2x:

sejujurnya ak masih mengharapkanmu

oooh ooohh


Salam,

Sukarnya menjadi seorang insan.

Pabila membantah dikata tidak mendengar,

mengiakan saja hati juga yg parah.

Di mana harus diluahkan resah yang terkumpul,

Ke mana pula mahu dialirkan jiwa yg sedang luka.

Kini baru ku sedar betapa payahnya untuk MENJAGA HATI...


No comments: